W jaki sposób można się zalogować?

Aby uzyskać dostęp do materiałów przygotowanych w ramach platformy należy zalogować się wykonując następujące kroki:
logo
1. Podać nazwę użytkownika, która została nadana podczas rejestracji
2. Podać hasło


Po poprawnym uwierzytelnieniu (zalogowaniu) użytkownika w miejscu formularza logowania pojawi się imię i nazwisko zalogowanego użytkownika. Na lewo od imienia, w przypadku nieodebranych wiadomości, widoczna będzie liczba nieodebranych wiadomości obok piktogramu wiadomości.

Co zrobić, gdy nie mogę się zalogować?

Zanim zgłosisz problem z logowaniem do administracji serwisu wykonaj kilka prostych kroków.

  1. Sprawdź, czy używasz poprawnej nazwy użytkownika i hasła?
    • Nazwa użytkownika to zazwyczaj pierwsza litera imienia i nazwisko (np. Adam Kowalski -> login: akowalski)
    • W przypadku uczniów nazwą użytkownika jest zazwyczaj imię i nazwisko połączone kropką (np. Adam Kowalski -> login: adam.kowalski)
  2. Pamiętaj, że wielkość liter w haśle ma znaczenie:
    • Szkolenie jest innym hasłem niż
    • szkolenie i
    • SZKOLenie.
  3. Czy Twoja przeglądarka internetowa zezwala na przyjmowanie plików cookies?
  4. Czy masz pewność, że podajesz dane logowania dotyczące właściwej stronie?
  5. Jeżeli wciąż masz problemy z zalogowaniem się - użyj przycisku "Tak, pomóż mi zalogować się", dostępnego na stronie logowania, aby odzyskać zapomniane hasło.

    zapom

    Wypełniając formularz odzyskiwania dostępu do platformy podaje się nazwę użytkownika bądź adres e-mail podany w ustawieniach profilu. Po wypełnieniu formularza i zatwierdzeniu przyciskiem "OK" na adres e-mail podany w profilu użytkownika zostanie wysłana instrukcja prowadząca przez proces zmiany hasła na nowe.


Przewodnik dla zagubionych!

Po zalogowaniu się do Platformy w górnej części strony widzimy nasze imię i nazwisko oraz kilka podstawowych opcji gdzie m.in. możemy sprawdzić dostępne kursy:

Po wejściu do zakładki "Moje kursy" użytkownik widzi listę z dostępnymi kursami:


Przedstawione kursy mają formę odnośników dzięki czemu po kliknięciu w którykolwiek z nich użytkownik otrzyma informację o możliwości przystąpienia do kursu lub natychmiast zostanie do niego przeniesiony:



W tym miejscu użytkownik w punktach widzi wszystkie elementy kursu takie jak zadania do wykonania (pkt. 9) jak też możliwość przesłania prowadzącemu pliku z rozwiązanym zadaniem (pkt. 10).

Jak można zauważyć konstrukcja Platformy stworzona jest z trzech tabel, dwóch bocznych pomocniczych, oraz środkowej wyświetlającej zawartość. Dzięki bocznym tabelom użytkownik w łatwy sposób może dotrzeć do najistotniejszych informacji takich jak: informacje o kursach, dostępnych zalogowanych użytkownikach, otrzymanych wiadomościach, czy ocenach:

Za pomocą opcji "Uczestnicy" użytkownik może zobaczyć wszystkich uczestników kursu a po kliknięciu w któregokolwiek z nich może sprawdzić jego wpisy na forum lub napisać do niego wiadomość:


Tabela po prawej stronie to skrót do aktualnych wiadomości oraz informacje o najbliższych wydarzeniach:

Jak rozwiązywać zadania od prowadzącego?

Kiedy jesteśmy już uczestnikiem kursu przychodzi nam rozwiązać zadania wystawiane przez prowadzących. Po wejściu w którykolwiek z kursów do którego należymy zobaczymy na samej górze informację którą zawsze warto mieć na uwadze:

Zgodnie z powyższym struktura zadań jest przedstawiana w "systemie dwójkowym": w jednej linii mamy zadanie, a poniżej rozwiązanie, czyli odnośnik do sekcji w której możemy zrobione przez nas zadanie opublikować, bądź przesłać prowadzącemu (jeżeli jest to wymagane):

Jeżeli jest to nowe zadanie to po wejściu w odnośnik zobaczymy informację, iż nie zostało ono przez nas jeszcze dostarczone. Klikając w przycisk "edytuj moje zadanie" otworzy nam się okienko edycji w którym będziemy mogli wprowadzić treść:

Może się również pojawić zadanie wymagające jego przygotowania jako plik z danymi. Wtedy prowadzący da nam możliwość wysłania go. Wtedy opis zadania będzie jednoznacznie wskazywał na czynności jakie należy podjąć:

WAŻNE aby zwrócić wtedy uwagę na wielkość maksymalną pliku jaki możemy przesłać:

Przykłady zadań:

Zadania wprowadzające do neuronauk i neurodydaktyki - Moduł 1

http://neurodydaktyka.rcre.opolskie.pl/theme/aardvark_shs/pix/mod/resource/icon.gifZadanie 4. Świadomość, mózg i neuronauki ZasóbKażde zadanie jest umieszczone 2 razy tu jest polecenie

http://neurodydaktyka.rcre.opolskie.pl/theme/aardvark_shs/pix/mod/assignment/icon.gifZadanie 4. Świadomość, mózg i neuronauki - Zadanietu wkleja się odpowiedź do niego

http://neurodydaktyka.rcre.opolskie.pl/theme/aardvark_shs/pix/mod/resource/icon.gifZadanie 7. Neurodydaktyka – za i przeciw Zasób- polecenie

http://neurodydaktyka.rcre.opolskie.pl/theme/aardvark_shs/pix/mod/assignment/icon.gifZadanie 7. Neurodydaktyka – za i przeciw - Zadanieodpowiedź

Moduł 2

http://neurodydaktyka.rcre.opolskie.pl/theme/aardvark_shs/pix/mod/resource/icon.gifZadanie 3. Wiedza i umiejętności Zasób- polecenie

http://neurodydaktyka.rcre.opolskie.pl/theme/aardvark_shs/pix/mod/assignment/icon.gifZadanie 3. Wiedza i umiejętności - zadanie- odpowiedź

"Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi" Marzena Żylińska - Moduł4

http://neurodydaktyka.rcre.opolskie.pl/theme/aardvark_shs/pix/mod/resource/icon.gifZadanie 5. Kultura błędu Zasób- polecenie

http://neurodydaktyka.rcre.opolskie.pl/theme/aardvark_shs/pix/mod/assignment/icon.gifZadanie 5. Kultura błędu - prześlij plik- odpowiedź Koniecznie wysłać scenariusz

http://neurodydaktyka.rcre.opolskie.pl/theme/aardvark_shs/pix/mod/assignment/icon.gifScenariusz zajęćtu trzeba załączyć scenariusz zajęć

Ostatnia modyfikacja: sobota, 20 grudzień 2014, 20:47
Używamy plików cookies, aby ułatwić korzystanie z tej platformy. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. co to są pliki cookie?. WIEM, ZAMKNIJ